WEDSTRIJDVERSLAG: S.V.LOO C1 - C4 TEAM (ZAT 30 MAART 2013)

30-03-2013 18:42

Vandaag trokken we richting het plaatsje Loo om daar te spelen tegen het enige C-team van s.v.Loo.Het team dat in de eerste helft van de competitie kampioen werd in de 5e klasse en dus promoveerde naar de 4e klasse.Als trainer wist ik dat dit team bestaat uit slechts 4 C-spelers aangevuld met 2e-jaars D-spelers.Natuurlijk hield ik dit voor me met de wetenschap dat ons team,als ze dit zouden weten te makkelijk aan de wedstrijd zou beginnen.

 

De eerste helft konden we voetballend redelijk bijblijven maar oogstrelend was het zeker niet.Kans na kans werd om zeep geholpen en je kan de klok er op gelijk zetten dat het dan moeilijk gaat worden.Veel balaannames verdwenen naar de tegenstander en ook het grootste gedeelte van onze passes kwamen niet of nauwelijks aan.Loo kwam in de eerste helft een aantal momenten gevaarlijk voor ons doel en met het nodige kunst en vliegwerk hielden we ons doel schoon.Tussen de bedrijven door kon je als neutrale toeschouwer wel zien dat ons team de betere was,maar als kenner van ons team kon je duidelijk zien dat we geen beste partij aan het spelen waren.Eigenlijk hadden we de klus in de eerste helft moeten klaren gezien de vele kansen en een beetje pech...

 

In de kleedkamer was voor iedereen duidelijk dat we ons eigen spel maar vooral veel feller moesten gaan spelen.Wat er gebeurde geloof je als trainer bijna niet.In plaats van feller gingen we juist slapper spelen en de tegenstander pikte dit goed op met aanvallen waar we geen raad mee wisten.Het leek wel alsof het ons niet meer kon schelen!.Dan krijg je een strafschop tegen...dat kan gebeuren...maar het kan ook een keerpunt in de wedstrijd worden.Niet als het gaat om ons team.Het leek wel alsof we het niet meer wilden.Weinig of geen coaching,het willen winnen heb ik niet gezien en dan missen we ook nog een 100% kans!.Ok misschien hadden we ook een strafschop verdiend maar dat gebeurt niet.Zoals het vandaag ging zijn we tegen onszelf aan het voetballen en word het alleen maar moeilijker...Niet alle spelers speelden slecht en ik denk dat we van onszelf wel weten hoe we op het veld stonden...

 

De wedstrijd van vandaag zegt veel over de staat waarin ons team zich bevindt....Frauke, Martijn, Christel, Tim en Levi zeggen er het volgende over...

 

 
Teamsport, een team zijn, samen werken, inzet tonen en knallen. 
We weten allemaal dat we het kunnen, neem als voorbeeld de wedstrijd tegen DVV.
Dat was toch ook veel leuker voor iedereen, het was jammer dat we hadden verloren maar ons spel was goed.
Inzet kan een heleboel doen...
 
 
ik hoop dat ons 'team' snel weer een team wordt.
Groetjes Frauke.
 
 
 
Wat ik denk over het team...
 
we kunnen voetballen hebben goede inzet alleen laten we dat niet zien in de wedstrijden dat vind ik zo jammer ik hoop dat we niet zo het toernooi in berlijn in gaan en ook alle andere wedstrijden.
 
groetjes martijn
 
 
 
Wat ik denk over het team:
 
 
De eerste seizoenshelft hebben we vaak erg goed gespeeld en eindigden we daarom ook hoog in de competitie maar na de winterstop lijkt het wel dat de inzet, passie en strijd bij sommige van ons weg is. Ik hoop dat we als team weer wedstrijden kunnen spelen want zo is het voor niemand leuk.
 
Groetjes Christel
 
 
De laatste tijd is de inzet heel slecht van ongeveer de helft van het team.Daardoor verliezen we wedstrijden en gaat het plezier van voetbal er af voor mij.Wat mij ook ergert is dat de betrokkenheid van sommige spelers erg laag is.
 
 
Groetjes Tim
 
 
Hallo c4
 
Ik vind dat het team moet veranderen want zoals het nu gaat vind ik het niet meer leuk.Ik vind dat de inzet wel wat hoger moet zijn we moeten wel inzet tonen anders stopt Ron.Dat heeft hij nu al een paar keer gezegd en ik zou dat niet leuk vinden want dan hebben we geen trainer meer.We gaan er aanstaande woensdag over praten iedereen moet komen want als er er eentje niet komt heeft Ron gezegd dat hij stopt. 
 
Dus allemaal komen...Levi
 
 
 
Niks op aan te merken.....Fijne pasen allemaal...